loading...
نیمکت خالی...

...

x بازدید : 41 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (2)



من زنم!!

مرا پریشانی موهایت نه!!

مرا ته ریش خسته ات دیوانه میکند!!!

من زنم!!

و با همه زنانگیم دلم هوایی میخواهد!!

پر از نفس های تو !!!

لبان تشنه ام را مهر و موم کن با لبهایت!!!

بگذار همه بدانند من دست خورده ی آغوش توام!!!

مرا ببوس میخواهم دوباره صدای

نفسهایت را بنویسم



از تمام رمز و راز های عشق

جز همین سه حرف

جز همین سه حرف ساده میان تهی

چیز دیگری سرم نمی شود

من سرم نمی شود

ولی........ راستی

دلم

که می شود



این که عاشق کسی باشی یعنی هیچ

این که یکی عاشقت باشه یچیزی

اما این که عاشق کسی باشی که عاشقته

یعنی همه چیز .....

یعنی باقی دنیا هیچ .....



چه خـــوش خیــال اســــت...!

فـــاصلـــه را می گـــویم!

بــه خیــالـش تـــو را از مــن دور کـــرده...

نمی دانـــد،

جـــای تـــو امـــن اســـت ،

اینجـــا در میـــان دل مـــن . . . "







ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرمین در تاریخ 1392/03/13 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود شکلکشکلک

این نظر توسط بهرام در تاریخ 1392/03/13 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوشم اومد
دمت داغ شکلک
پاسخ : ممنونم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 5,297
  • کدهای اختصاصی