loading...
نیمکت خالی...
x بازدید : 66 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (3)

نمی خواهم خاطره ی فردایم شوی ! امروز با من باش حتی لحظه ای ..... !




به کدامین کتاب مقدس دنیا

سوگند بخورم ؟

که از یاد عاشقان واقعی ات

نخواهی رفت ,

حتی اگر تورا...

به آخرین صفحات تاریخ

تبعید کرده باشند

میلاد تهرانی





دلم میخواهد شب باشد، من باشم و تو …
به خیالم تو خواب باشی …
نگاهت کنم، آرام ببوسمت…
نوازشت کنم…
و آرام بگویم دوستت دارم …
و تمام حرفهای دلم را که وقتی نگاهم میکنی نمیتوانم بگویم
عاشقانه نجوا کنم…
و تو در سکوت بشنوی و از عشقم سر کیف شوی ، اما …
چشمانت را باز نکنی و به خیالم خواب باشی… !
من هم به خیالت ندانستم که بیداری ...



کاش دلتنگی نیز نام کوچکی می داشت
نام کوچکی : تا به جانش می خواندی
تا به مهر آوازش می دادی
همچو مرگ
که نام کوچک زندگی ست...
احمد شاملو



گاهی هوس می کنم در آغوشت حل شوم

با همه سردیت ,هنوز

برایم گرمترین حس دنیایی . . . .



آدمی که منتظر است،

هیچ نشانه ای ندارد..

فقط با هر صدایی،

برمیگردد ..!




دست ات را به من بده
دست هاي تو با من آشناست
اي دير يافته با تو سخن مي گويم
به سان ابر که با توفان
به سان علف که با صحرا
به سان باران که با دريا
به سان پرنده که با بهار
به سان درخت که با جنگل سخن مي گويد
زيرا که من
ريشه هاي تورا دريافته ام
زيرا که صداي من
با صداي تو آشناست.

احمد شاملو




آدم باید یک " تو " داشته باشه ؛

که هر وقت از همه چی خسته و نا امید بود ،

بهش بگه :

مهم اینه که تو هستی !

بی خیال دنیا ... !!!




یکی از لذت بخش ترین لحظه های زندگی وقتیه که کسی رو که دوست داری تماشا میکنی و اون حواسش نیست !




! هیچ کس تا به حال دو مرتبه در عمرش عاشق نشده، عشق دوم ، عشق سوم ، اینها بی معنی است . فقط رفت و آمد است . افت و خیز است .

معاشرت می کنند و

اسمش را می گذارند عشق

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کاظم در تاریخ 1392/01/29 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

مطالبت کم اما قشنگ بود
البته برای اول کار خوبه
موفق باشیشکلک
پاسخ : مرســــــــــی

این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1392/01/26 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........

این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1392/01/26 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

همش عالی بود شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 5,279
  • کدهای اختصاصی