loading...
نیمکت خالی...
x بازدید : 39 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (1)





من با عشق آشنا شدم وچه کسی این چنین آشنا شده است ؟

هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود.

هنگامی لب به زمزمه گشودم ؛ که مخاطبی نداشتم.

و هنگامی تشنه ی آتش شدم , که در برابرم دریا بود و دریا و دریا .....!




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرمین در تاریخ 1392/04/08 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

منم یه وقتی ایجوری اسیر عشق بودم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 5,302
  • کدهای اختصاصی